مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 03:102021-05-23سياسي

عملکرد شورای شهر یزد در برخی شاخص های حکمرانی خوب، ستودنی بود


استاندار یزد به عملکرد مطلوب شورای شهر در حوزه تعاملات بین الملل و برندسازی شهر یزد اشاره کرد و گفت: عملکرد شورا در برخی از شاخص های حکمرانی خوب از جمله در حوزه شفافیت، - ایسنا/یزد استاندار یزد به عملکرد مطلوب شورای شهر در حوزه تعاملات بین الملل و برندسازی شهر یزد اشاره کرد و گفت: عملکرد شورا در برخی از شاخص های حکمرانی خوب از جمله در حوزه شفافیت، ستودنی بود.

محمدعلی طالبی در گردهمایی آنلاین یاران سه شنبه در کلاب هوس، با بیان این که در حوزه امور بین الملل در دوره تصدی شورای شهر یزد به خوبی اقدام شده است، گفت: ارتقای تبادلات بین المللی که بعد از ثبت جهانی یزد مورد نیاز استان بود، به خوبی اقدام شده و مراودات موثر به شناسایی ظرفیت های شهر یزد کمک کرد.

وی به برندسازی در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: برندسازی یزد منجر به تقویت هویت شهر و هم افزایی در حوزه های مختلف شده و علاوه بر این توجه شهروندان به نیازهای شهر را افزایش داده است.

استاندار در مورد توجه متعادل شورا و شهرداری به شهر یزد نیز تصریح کرد: در کمتر شورایی همانند شورای شهر این دوره توجه لازم به حوزه های اجتماعی و فرهنگی مشاهده شد و در کنار دستگاه های مختلف، هم افزایی خوبی را در این زمینه از سوی شورای شهر شاهد هستیم به طوری که هم شهرداری و هم شورای شهر با دستگاه های مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد شورای شهر یزد در برخی شاخص های حکمرانی خوب، ستودنی بود

عملکرد شورای شهر یزد در برخی شاخص های حکمرانی خوب، ستودنی بود