مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 03:102021-05-23پزشكي

حاجبی: سامانه خودمراقبتی در حوزه سلامت روان راه اندازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد حاجبی اظهار کرد: سامانه خود مراقبتی در حوزه سلامت روان برای استفاده جمعیت عمومی راه اندازی شده و همه افراد هم اکنون می توانند بدون ذکر مشخصات هویتی، - مدیرکل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت از راه اندازی سامانه خودمراقبتی در حوزه سلامت روان برای استفاده جمعیت عمومی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد حاجبی اظهار کرد: سامانه خود مراقبتی در حوزه سلامت روان برای استفاده جمعیت عمومی راه اندازی شده و همه افراد هم اکنون می توانند بدون ذکر مشخصات هویتی، با مراجعه به این پایگاه از خدمات آنلاین این سامانه در حوزه سلامت روان استفاده کنند.

وی افزود: مردم کشور ما نیز همانند تمامی کشور های جهان با مسائل و مشکلات همه گیری کووید-19 مواجه بوده و علاوه بر مشکلات و عوارض اجتماعی و اقتصادی که این بیماری تحمیل کرده، با آسیب های روانی زیادی نیز مانند استرس، اضطراب، ترس از مرگ خود و عزیزان، افسردگی، و وسواس نیز مواجه بوده اند.

مدیرکل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت ادامه داد: از این رو حوزه معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این مدت با همکاری سایر بخش های نظام سلامت تلاش وافری در راستای پاسخ به نیاز های سلامت روان جمعیت عمومی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجبی: سامانه خودمراقبتی در حوزه سلامت روان راه اندازی شد

حاجبی: سامانه خودمراقبتی در حوزه سلامت روان راه اندازی شد