مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 03:052021-05-23سياسي

4 پروژه عمرانی در خرمشهر افتتاح و کلنگ زنی شدند


به مناسبت سالروز آزادسازی سازی خرمشهر، آیین افتتاح و کلنگ زنی چهار پروژه عمرانی در این شهرستان با اعتباری بیش از 200 میلیارد ریال برگزار شد.

- ، در آیینی و با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، نماینده مردم، امام جمعه و دیگر مسئولان محلی در شهرستان خرمشهر یک پروژه افتتاح شده و سه پروژه دیگر کلنگ زنی شدند.

پروژه های پارک ساحلی و پیست دوچرخه سواری، بهسازی معابر کوی محرزی به طول سه کیلومتر، بهسازی دیوار ساحلی و پیاده روسازی ضلع شمالی رودخانه کارون و پروژه دیوار ساحل و پیاده روسازی ضلع جنوبی رودخانه پروژه هایی بودند که با اعتباری بیش از 220 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شدند.

منصور علوانی شهردار خرمشهر در این مراسم اظهار کرد: پارک ساحلی از جمله نیازهای شهرستان خرمشهر است که با پیگیری مسئولان و با اعتبار اولیه دو میلیارد و 300 میلیون ریال به مرحله اجرا رسیده است.

وی در ادامه جزییات این پروژه را تشریح کرد و افزود: این پروژه در مرحله نخست به طول 400 متر اجرا و اولین پیست دوچرخه سازی خرمشهر نیز در آن احداث شد.

شهردار خرمشهر با تأکید بر ادامه پروژه با همکاری سارمان منطقه آزاد اروند، از وعده مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند برای تأمین اعتبار در راستای تسریع روند اجرای این پروژه خبر داد و افزود: با تکمیل پروژه، پارک ساحلی و پیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 پروژه عمرانی در خرمشهر افتتاح و کلنگ زنی شدند

4 پروژه عمرانی در خرمشهر افتتاح و کلنگ زنی شدند