مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 03:002021-05-23اجتماعي

تمدید مهلت ثبت نام برای نقل و انتقال فرهنگیان تا 5 خرداد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از جمله ضوابط و مقررات انتقال دائم برون استانی می توان به نداشتن تعهد خدمت به منطقه مبدأ لازمه انتقال دائم اشاره کرد.

بر این اساس فارغ التحصیلان مراکز تربیت معلم، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی (به میزان دو برابر مدت تحصیل) و مستخدمین ماده 28 (به مدت 10 سال) و سایر کارکنان که تعهدی مبنی بر خدمت در مناطق مورد تعهد داده اند، مجاز به ارائه درخواست و تکمیل فرم امتیازبندی نیستند.

البته سنوات انتقال متقاضیانی که در سال های گذشته به صورت موقت منتقل شده اند، جزو مدت خدمت تعهد برای آموزش و پرورش منطقه مبدأ محسوب نمی شود.

همچنین مدت سوابق خدمت به صورت حق التدریس، نهضت سواد آموزی، ماموریت به سایر دستگاهها، تحصیل در مراکز تربیت معلم، تربیت دبیر، خدمت نظام وظیفه، قرارداد کار معین و .

به عنوان سنوات ایفای تعهد یا سوابق مورد نیاز برای انتقال محسوب نخواهد شد.

از جمله ضوابط و مقررات انتقال موقت برون استانی نیز دارا بودن حداقل دو سال سابقه خدمت آموزشی تمام وقت در آموزش و پرورش تا تاریخ 31 شهریور 1400 به موجب حکم کارگزینی برای مستخدمین رسمی، رسمی آزمایشی و پیمانی است.

همچنین انتقال دائم به کلان شهرهای اصفهان، اهواز، تبریز، تهران، شیراز، قم، کرج و مشهد ممنوع بوده و صرفا درخواست ماموریت (انتقال موقت) متقاضیان قابل برر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ثبت نام برای نقل و انتقال فرهنگیان تا 5 خرداد

تمدید مهلت ثبت نام برای نقل و انتقال فرهنگیان تا 5 خرداد