مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 02:552021-05-23اقتصادي

درب صندوق نوآوری وشکوفایی به روی تمامی شرکت های دانش بنیان باز است


معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی کشور گفت: درب صندوق نوآوری وشکوفایی به روی تمامی شرکت های دانش بنیان باز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سیاوش ملکی فر اختتامیه در رویداد 100 استارت آپ سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در سال 1389 تاسیس این صندوق به تصویب تشکیل شود.

وی با بیان اینکه امروز 12 سال از تصویب این قانون می گذرد، ادامه داد: هم اکنون در کل کشور حدود 6 هزار شرکت دانش بنیان به فعالیت مشغول به فعالیت در حوزه های مختلف صنعت و خلق کارها و خدمات فن آورانه هستند.

وی افزود: در دو سال گذشته بالغ بر 12 هزار میلیارد تومان تسهیلات و ضمانت نامه در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار داده ایم ودر حاشیه برگزاری رویداد 100استارت آپ سیستان و بلوچستان نیز در طی بازدید گفت و گو و جلسات متعددی با هدف کمک به تامین نیاز مالی فعالان این بخش داشته ایم.

ملکی فر خاطر نشان کرد: در سال 92 و 93 بود که اولین استارتاپ ها در ایران مطرح شدند و الان تعدادی از این ها به مراتب بالایی از رشد رسیده و در بازار مشغول فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: استارتاپ ها معمولاً در چرخه عمر خود آن هم در اولین مرحله رشد، بسیار پر ریسک بوده و چالش ها و پیچیدگی هایی دارند، در این مرحله آنهایی که کار فناورانه و یا اپلیکیشن های خدماتی می کنند باید کارشان را در حوزه کاری خود توسعه دهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درب صندوق نوآوری وشکوفایی به روی تمامی شرکت های دانش بنیان باز است

درب صندوق نوآوری وشکوفایی به روی تمامی شرکت های دانش بنیان باز است