مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 02:352021-05-23اقتصادي

تلاش می کنیم طلب کشاورزان در سریع ترین زمان پرداخت شود


مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی گلستان با بیان این که تاکنون 29هزار تن کلزا و 19 هزار تن گندم در استان خریداری شده، گفت: تلاش می کنیم طلب کشاورزان در سریع ترین زمان ممکن پرداخت شود.

- ، سیدخالق سجادی شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با توجه به فصل برداشت کلزا و گندم در استان اظهارکرد: تاکنون حدود 29 هزار تن کلزا و 19 هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان توضیح داد: قیمت پایه خرید تضمینی دانه روغنی کلزا در سال زراعی جاری 110 هزار ریال برای هر کیلوگرم اعلام شده و این قیمت بر اساس پایه خرید با دو درصد ناخالصی و 9 درصد رطوبت است.

طبق گفته وی 48 مرکز خرید برای این محصول در استان در نظر گرفته شده است.

سجادی گفت: براساس پیش بینی ها انتظار می رود در سال جاری حدود 79 هزار تن دانه روغنی کلزا از بیش از 49 هزار هکتار اراضی زیرکشت در گلستان برداشت شود.

وی با بیان اینکه میانگین تولید کلزا در گلستان 1.

5 تُن در هر هکتار است، اضافه کرد: گلستان پس از استان خوزستان رتبه دوم تولید کلزا را دارا بوده و 30 درصد دانه روغنی کلزای مورد نیاز کشور را تامین می کند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان همچنین در مورد برداشت گندم گفت: 91 مرکز خرید برای گندم در نظر گرفته شده و گلستان در زمینه تولید گندم هم رتبه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش می کنیم طلب کشاورزان در سریع ترین زمان پرداخت شود

تلاش می کنیم طلب کشاورزان در سریع ترین زمان پرداخت شود