مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 01:452021-05-23سياسي

بی احترامی و عدم توجه به خواسته های مراجعین، تخلف است


یک کارشناس مسائل حقوقی با اشاره به ضرورت تکریم ارباب رجوع و احترام به هم نوع، گفت: بی احترامی و عدم توجه به خواسته های مراجعین به یک اداره تخلف است.

- یک کارشناس مسائل حقوقی با اشاره به ضرورت تکریم ارباب رجوع و احترام به هم نوع، گفت: بی احترامی و عدم توجه به خواسته های مراجعین به یک اداره تخلف است.

عباس تدین در گفت وگو با ایسنا درباره ضرورت تکریم ارباب رجوع در مراجع قضایی، گفت: تردیدی وجود ندارد که در سیستم اداری و سازمان ها و موسساتی که بر اساس یکسری اصول و ضوابط اداری اداره می شوند؛ پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع نقش محوری و اساسی دارد و بر همین اساس بسیاری از مدیران و مسئولان از کارکنان خود می خواهند که کوتاهی نکنند و در حقیقت با بهترین وضعیت ممکن با ارباب رجوع و مراجعین به سازمان برخورد داشته باشند.

وی افزود: علت این وضعیت را می توانیم از دو منظر ببینیم؛ یک منظر این است که به هرحال وقتی که ما به یک مراجعه کننده به یک سازمان احترام می گذاریم؛ قطعاً تضمین کننده این خواهد بود که یک جایگاه و یک تصویر شفاف، روشن و کارآمدی از آن موسسه و سازمان در اذهان و افکار عمومی نقش می بندد.

واقعیت این تکریم این موضوع را به ما می رساند که این سازمان به مردم احترام می گذارد و مردم در مراجعه به آن سازمان دچار مشکل و سختی نیستند؛ لذا اولا وجهه آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی احترامی و عدم توجه به خواسته های مراجعین، تخلف است

بی احترامی و عدم توجه به خواسته های مراجعین، تخلف است