مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 20:552021-05-23بين الملل

ژنرال صهیونیستی: حماس که این بود، با حزب الله چه خواهیم کرد؟


یک ژنرال ارتش صهیونیستی با اشاره تلویحی به قدرت حماس گفت اگرنمی توانیم موشک باران حماس را متوقف کنیم در صورت نبرد با حزب الله چه کار می خواهیم بکنیم؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اسحاق بریک  ژنرال نیروهای ذخیره ارتش صهیونیستی در مصاحبه ای گفت: اگر نمی توانیم در طول 11 روز موشک باران را متوقف کنیم، پس در جنگی که از چند جبهه و با حضور حزب الله در گیرد، چه خواهیم کرد؟ به نوشته روسیا الیوم، او به سخن می گویند، اما به گفته وی حماس و جهاد تنها خطر موجود نیستند بلکه بخشی از یک محیط درگیری وسیع در قدس و داخل اراضی 1948 به شمار می روند.

اسحاق بریک تأکید کرد: اکنون فکر کنید که اگر حزب الله وارد جنگ شود و در آن صورت هزاران نفر از نیروهایش در مرزها مستقر خواهند شد تا از آن عبور کنند، همزمان نیز موشک ها شلیک می شود، در آن زمان چه اتفاقی خواهد افتاد؟ او خطاب به ساکنان سرزمین اشغالی گفت: این ها را می گویم چون که بدون آگاهی جمعی هیچ تغییری رخ نمی دهد.

مردم باید حقیقت را بدانند.

ممکن است که بترسی و بگویی که نمی خواهم این چیزها را بشنوم، اما به یکباره شاید خانه ات را از دست دادی و نزدیکانت کشته شدند و این طبعا چیزی نیست که بخواهی بشنوی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال صهیونیستی: حماس که این بود، با حزب الله چه خواهیم کرد؟

ژنرال صهیونیستی: حماس که این بود، با حزب الله چه خواهیم کرد؟