مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 17:552021-05-23سياسي

تعیین 321 شعبه اخذ رای برای انتخابات 28 خردادماه در اسلامشهر


فرماندار اسلامشهر از تعیین 321 شعبه اخذ رای برای انتخابات 28 خردادماه در شهرستان خبر داد و گفت: 283 شعبه در محدوده شهری و 38 شعبه اخذ رای در محدوده روستایی قرار دارد.

- ، مسعود مرسلپور عصر یکشنبه در جلسه ستاد انتخابات اسلامشهر اظهار داشت: برای شهر اسلامشهر و بخش مرکزی 251 شعبه، شهر و بخش چهاردانگه 52 شعبه و شهر و بخش احمدآباد مستوفی نیز 18 شعبه تعیین شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع 7 هزار و 500 نفر در روند برگزاری انتخابات در شهرستان اسلامشهر مشارکت خواهند داشت افزود: تمامی شعب اخذ رأی شهرستان توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان مورد بازدید قرار می گیرد تا شرایط لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی در شعب در روز رأی گیری فراهم شود.

فرماندار اسلامشهر همچنین بر ضرورت حفظ حرمت نامزدهای ریاست جمهوری تاکید کرد و گفت: تمامی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از مقامات عالی نظام محسوب می شوند و امیدواریم از تخریب این افراد در فضای مجازی خودداری شود.

مرسلپور با بیان اینکه مراتب تأیید یا رد صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان از روز یکشنبه دوم خردادماه توسط بخشداری ها به داوطلبان ابلاغ می شود خاطر نشان کرد: بر اساس زمانبندی اعلام شده از سوی ستاد انتخابات کشور، نهم خردادماه نظر هیأت مرکزی نظارت در خصوص داوطلبان رد صلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین 321 شعبه اخذ رای برای انتخابات 28 خردادماه در اسلامشهر

تعیین 321 شعبه اخذ رای برای انتخابات 28 خردادماه در اسلامشهر