مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 16:402021-05-23سياسي

امضا قرارداد 9 طرح استارت آپی در سیستان و بلوچستان


رییس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی کشور گفت: رویداد 100استارت آپ شروعی برای رشد اکوسیستم نوآوری در سیستان و بلوچستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، دکتر علی وحدت، امشب در  مراسم اختتامیه رویداد 100 استارت آپ استان که در محل تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد، افزود: آنچه که در بازدید از پارک علم و فناوری در سیستان و بلوچستان مشاهده کردیم، بیشتر از حد تصورمان بود، تیم هایی برای شرکت در این صداستارت آپ ها آمده بودند که از نظر کار و وضعیت فیزیکی بسیار عالی و از نمونه های خوب کشور به شمار می رفت.

وی ادامه داد: در چند سال گذشته در انجام شده که شاخص های موجود نشان می دهند این اقدامات در حوزه زیست بوم نوآوری در کل کشور و همه استانها و حتی شهرستانها قابل مقایسه با سالهای قبل نیست.

به گفته این مقام مسئول، هم اکنون اگر شخصی صاحب ایده ای بوده یا تیمی از درون دانشگاه بخواهد خارج شده و یا گروهی بخواهند کار فناورانه را پیش ببرند از وجود مراکز رشد، پارک های علم و فناوری و مراکز توآوری و شتاب دهنده ها بهره می بردند.

وی با بیان اینکه مقوله شتاب دهنده ها اتفاق بزرگی در حوزه علم و فناوری کشور است، ادامه داد:  برای هر توسعه و کسب و کاری؛ تامین مالی جزو نیازهای اساسی محسوب می شود و بحث نوآوری جدا از این موضوع نیستو وی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضا قرارداد 9 طرح استارت آپی در سیستان و بلوچستان

امضا قرارداد 9 طرح استارت آپی در سیستان و بلوچستان