مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 16:102021-05-23سياسي

مشکل معیشت مردم با انتخاب درست در خرداد ماه برطرف خواهد شد


نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: مشکل معیشت مردم با انتخاب خوب در 28 خردادماه حل می شود و کسی هم که پای صندوق نمی آید گلایه ای نکند که چرا شرایط اینگونه شده است.

- ، آیت الله دژکام شامگاه یکشنبه در نشست مجازی بررسی و تحلیل انتخابات 1400 گفت: باید این را به یک باور تبدیل کنیم که کسی که پای صندوق می آید، باید مسئولیت انتخاب خود را بپذیرد و کسی هم که نمی آید گلایه نکند که چرا شرایط اینگونه شد.

وی ادامه داد: اگر در 28 خرداد کسی را انتخاب کنیم که ایمان داشته باشد ملت ایران، خودش می تواند مشکلش را حل کند، در هشت سال آینده مشکل معیشت را که الان خیلی بزرگ است حل خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: حداقل چیزی که فرد با حضورش در انتخابات رقم می زند این است که می تواند در تصمیم گیری برای آینده خود و خانواده اش ایفای نقش کند.

آیت الله دژکام افزود: اگرچه دشمنان ما تبلیغات وسیعی را آغاز کرده اند که رأی دادن تأثیری ندارد اما هر کسی که کمترین اطلاعات سیاسی داشته باشد نمی تواند انکار کند که رأی مردم است که فردی را به مسند ریاست جمهوری می نشاند.

امام جمعه شیراز با تاکید بر اینکه در انتخاب شوراهای شهر، دستگاه مجریه و قوه مقننه مردم خودشان انتخاب می کنند، تصریح کرد: باید احساس مسئولیت اجتماعی در جامعه ما تقویت شود، اگر این محقق شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل معیشت مردم با انتخاب درست در خرداد ماه برطرف خواهد شد

مشکل معیشت مردم با انتخاب درست در خرداد ماه برطرف خواهد شد