مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 16:002021-05-23سياسي

سردار افشار به نفع رییسی کنار کشید


با اعلام حمایت از سید ابراهیم رییسی، سردار افشار با انتشار بیانیه ای از داوطلبی انتخابات ریاست جمهوری کناره گیری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ مهندس علیرضا افشار با تقدیم 50برنامه ملی و تحول آفرین به رهبر معظم انقلاب و دولت انقلابی آینده، طی صدور بیانیه¬ای با حمایت از سید ابراهیم رییسی از انتخابات ریاست جمهوری کنارگیری کرد.

علیرضا افشار معاون سیاسی و معاون وزیر وزیر کشور در دولت محمود احمدی نژاد ضمن تقدیم 50برنامه ملی و تحول آفرین به رهبر معظم انقلاب و دولت انقلابی آینده، با صدور بیانیه ای با اعلام حمایت از سید ابراهیم رییسی از انتخابات ریاست جمهوری کنارگیری کرد.

متن بیانیه سردار افشار به شرح ذیل است: بسمه تعالی بیانیه انصراف از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری 1400 امروز عرصه سیاسی همچون دوران دفاع مقدس به نیروهای با بصیرت و مجاهدی نیاز دارد تا ضمن تحکیم جبهه انقلاب بتوانند دشمنان را در توطئه¬های خود برای نفوذ جریانی در هیات حاکمه نظام اسلامی ناکام سازند.

اینجانب در ابتدای ورود به رقابت¬های انتخاباتی ریاست جمهوری 1400 با صدور بیانیه¬ای از همه نامزدهای جبهه انقلاب دعوت کردم تا با رعایت منشور اخلاقی انتخابات و کنار رفتن به نفع نامزدی که از اقبال مردمی بیشتری برخوردار است و همکاری با وی به وحدت این جبهه و روی کار آمدن د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار افشار به نفع رییسی کنار کشید

سردار افشار به نفع رییسی کنار کشید