مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 14:252021-05-23ورزشي

پورموسوی: صنعت نفت از شرایط میزبانی بی بهره است


سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ما از شرایط میزبانی استفاده ای نداریم، شرایط میزبانی این را کم می کند که در بهترین زمانی که ما تمرین می کنیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، سیدسیروس پورموسوی سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در شست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال تهران، اظهار کرد: فردا برای هر دو تیم بازی سختی خواهد بود چرا که استقلال به دنبال بهبود بخشیدن به جایگاه خود است و ما نیز به توجه به میزبانی علیرغم عملکرد خوبمان در هفته های گذشته، مصمم هستیم که بازی خوبی را ارائه داده و با کسب سه امتیاز از بازی خارج شویم.

وی ادامه داد: مصدومان زیادی داریم اما ناامید نیستیم و امیدواریم که جوانان تیم مثل همیشه که در سخت ترین شرایط جواب اعتماد ما را دادند، فردا نیز روز بزرگی را رقم بزنند و تأثیرگذار باشند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به مصدومان تیمش، یادآور  شد: متاسفانه در بازی فردا، حسین ساکی، رهیم زهیوی، مهدی زبیدی و حسن بیت سعید را به طور قطعی در اختیار نخواهیم داشت، امید حامدی فر و حسین بغلانی نیز در انتظار نظر پزشکان هستند.

موسوی خاطرنشان کرد: ما از شرایط میزبانی استفاده ای نداریم، شرایط میزبانی این را کم می کند که در بهترین زمانی که ما تمرین می کنیم، زمان بازی ها مشخص شود که نامه نگاری های باشگاه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورموسوی: صنعت نفت از شرایط میزبانی بی بهره است

پورموسوی: صنعت نفت از شرایط میزبانی بی بهره است