مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 14:002021-05-23بين الملل

مشاور اسد: دشمن صهیونیستی در شکستن اراده فلسطینیان ناکام ماند


مشاور ویژه رییس جمهور سوریه در سخنرانی با اشاره به جنگ 12 روزه اخیر در غزه گفت که دشمن صهیونیستی در شکستن اراده فلسطینیان ناکام ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بثینه شعبان مشاور بشار اسد رییس جمهور سوریه روز یکشنبه در سخنانی درباره تحولات اخیر در فلسطین گفت که حوادث اخیر برای دشمن صهیونیستی و تمام جهان غیرمنتظره بود.

وی که در نشستی در دانشگاه دمشق صحبت می کرد، افزود: دشمن صهیونیستی در شکستن اراده فلسطینیان ناکام ماند چون تمام فلسطینیان در غزه، کرانه باختری، و سرزمین های 48 همگی متحد شدند و فریب تبلیغات دروغ دشمن صهیونیستی را نخوردند .

وی به اوضاع سوریه نیز اشاره کرد و گفت که سوریه نیز با جنگ تروریستی و رسانه های گمراه کننده مواجه بود که هدف آن دگرگون کردن حقایق بوده اما ارتش سوریه و مردم این کشور در مبارزه با تروریسم که سازمان های دولتی و زیرساخت ها و تمدن سوریه را هدف قرار داده بود، یکپارچه بودند.

درگیری رژیم صهیونیستی و گروه های مقاومت فلسطین از روز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه و پس از پایان ضرب الاجل مقاومت به تل آویو مبنی بر لزوم پایان تعرض ها در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.

در این درگیری که تا بامداد روز جمعه در جریان بود، رژیم صهیونیستی در غالب حملات خود با هجوم به مناطق مسکونی، زنان و کودکان فلسطینی را به خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور اسد: دشمن صهیونیستی در شکستن اراده فلسطینیان ناکام ماند

مشاور اسد: دشمن صهیونیستی در شکستن اراده فلسطینیان ناکام ماند