مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 13:452021-05-23سياسي

آیین نامگذاری خیابان سردشت در منطقه 2 تهران برگزار شد


آیین نامگذاری خیابان سردشت با حضور رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، شهردار منطقه 2، رییس واعضای شورای شهر و شهردار شهر سردشت برگزارشد.

- ، محمد جواد حق شناس رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه نامگذاری خیابانی به نام سردشت فرصتی برای گرامیداشت شهدای مظلوم شهر سردشت است، گفت: شورای اسلامی شهر تهران در راستای وظایف خود در نامگذاری میادین، معابر و اماکن شهری، به دنیال درخواست اعضای شورای شهر سردشت مبنی برنامگذاری خیابانی به نام این شهر، در کمیسیون نامگذاری مصوب و عملیاتی شد.

وی هدف از این پیشنهاد را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هفتم تیر بمباران شیمیایی سردشت عنوان کرد و گفت: این پیشنهاد با استقبال و تایید حاضران و اعضای این کمیسیون مواجه شد.

حق شناس افزود: سردشت یکی از شهرهای تاریخی ایران است و با توجه به اینکه تهران به عنوان ایران کوچک شناخته می شود و میلیون ها نفر از هموطنان از شهرها و فرهنگ های مختلف کشور دراینجا ساکن هستند نامگذاری خیابان به نام سایر شهر ها می تواند تقویت وحدت و همدلی را موجب شود.

حسن صفات شهردار منطقه2 نیز در این مراسم یاد و خاطره شهدای سردشت را گرامیداشت و گفت: نامگذاری این خیابان به نام سردشت، اقدامی در جهت تبادل فرهنگی و اجتماعی تهران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامگذاری خیابان سردشت در منطقه 2 تهران برگزار شد

آیین نامگذاری خیابان سردشت در منطقه 2 تهران برگزار شد