مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 13:252021-05-23حوادث

پلیس فتا: شهروندان فریب ثبت نام و خرید واکسن کرونا را نخورند


رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا نسبت به کلاهبرداری از شهروندان در پوشش ثبت نام و خرید واکسن کرونا هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سرهنگ علی محمد رحبی گفت: اخیرا در مواردی دیده شده که افراد سودجو با انتشار آگهی های فریبنده در فضای مجازی، ادعای فروش واکسن کرونا را دارند و از شهروندان می خواهند که برای خرید ثبت نام کنند.

رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا افزود: این افراد واکسن های تقلبی و جعلی را تبلیغ و صرفاً به قصد سودجویی، سرقت های اینترنتی، سرقت اطلاعات شخصی و کلاهبرداری، دست به چنین اقدامی می زنند.

سرهنگ رجبی بیان کرد: از این رو لازم است شهروندان فریب تبلیغات پر زرق و برق فضای مجازی با عنوان ثبت نام و خرید واکسن کرونا را نخورند و به هیچ وجه به صفحه های تقلبی ایجاد شده با عناوین مختلف در این خصوص اعتماد نکنند.

به گفته وی، شهروندان برای تهیه دارو های مورد نیاز خود به داروخانه ها و مراکز معتبر و مورد تأیید وزارت بهداشت مراجعه کنند و از خرید هرگونه دارو تحت عنوان داروی درمان کرونا در فضای مجازی خودداری کنند.

رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا گفت: تنها مرجع قانونی واکسن کرونا، وزارت بهداشت است و هرگونه خبری در این خصوص قطعاً از طریق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس فتا: شهروندان فریب ثبت نام و خرید واکسن کرونا را نخورند

پلیس فتا: شهروندان فریب ثبت نام و خرید واکسن کرونا را نخورند