مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 12:352021-05-23فرهنگي

مهلت ارسال آثار به جشنواره دوسالانه حسین منزوی تمدید شد


محمدی، رییس گروه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: با درخواست علاقه مندان برای تمدید مهلت شرکت در جشنوارهمهلت ارسال آثار تا 15 خردادماه تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست هم اندیشی برگزاری جایزه دوسالانه ملی غزل حسین منزوی با حضور اسماعیل امینی(شاعر و دبیر علمی نخستین دوره جایزه غزل منزوی)، مصطفی راضی جلالی( مدیر دفتر گسترش شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران)، احمدخانی (مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان)، مدیران این اداره کل و نیز جمعی از اهالی ادبیات و فرهنگ استان زنجان، پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400 برگزار شد.

منزوی از چهره های مهم و تأثیرگذار غزل امروز است مصطفی راضی جلالی در این آیین اظهار کرد: می توانیم بگوییم منزوی یکی از دو یا سه چهره مهم و تأثیرگذار غزل امروز است که در اقبال دوباره نسل جوان به غزل به ویژه از دهه هفتاد و همزمان با دور دوم انتشار آثارش نقش بسیار مهمی داشت.

راضی جلالی با اشاره به اینکه حسین منزوی در ابتدای دهه هفتاد مسئولیت صفحه ادبی یک هفته نامه محلی را به عهده گرفت و علاوه بر ارائه شعرهای شاعران آن روزهای زنجان، جلسات هفتگی ای برگزار کرد که منجر به بروز، پرورش و شناخته شدن نسلی از شاعران زنجانی شد، گفت: در این نشست ها از افراد مسن که بودند و نیاز به معرفی داشتند ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به جشنواره دوسالانه حسین منزوی تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره دوسالانه حسین منزوی تمدید شد