مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 12:002021-05-23اجتماعي

استاندار: شرایط زندگی مناطق زلزله زده را به حالت عادی بر می گردانیم


استاندار خراسان شمالی به مردم مناطق زلزله زده گفت: تلاش داریم تا به سرعت شرایط زندگی را برای مردم به حالت عادی برگردانیم.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی به مردم مناطق زلزله زده گفت: تلاش داریم تا به سرعت شرایط زندگی را برای مردم به حالت عادی برگردانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار خراسان شمالی به همراه مدیران کل استان در جریان بازدید از مناطق زلزله زده استان از نزدیک در جریان مشکلات به وجود آمده برای مردم روستاهای شهرستان های گرمه و جاجرم قرار گرفت.

روستای شورک از توابع شهرستان گرمه نخستین مقصد بازدید مدیران بود که در جریان بازدید از آن، دستورات لازم برای رفع مشکلات اضطراری اهالی گرفته شد.

روستای قزل حصار اولیا در دهستان بالا دشت بخش مرکزی شهرستان گرمه و روستاهای عمارت (عباس آباد) و قرجه رباط از توابع بخش جلگه شوقان جاجرم مقاصد بعدی بازدیدها بود که در آن ها با اهالی روستا درباره مشکلات و نیازهای ضروری آن ها گفت و گو شد.

رفع اختلافات آماری استاندار خراسان شمالی پس از بازدیدها، در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی، فرماندهی عملیات و پاسخ بحران استان که در بخشداری جلگه سنخواست برگزار شد تاکید کرد: از آنجایی که اختلاف آماری بین برخی دستگاه های استان در خصوص خسارات به ابنیه وجود دارد که ناشی از محل سکونت شهری یا روستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: شرایط زندگی مناطق زلزله زده را به حالت عادی بر می گردانیم

استاندار: شرایط زندگی مناطق زلزله زده را به حالت عادی بر می گردانیم