مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 11:552021-05-23سياسي

خسارات زلزله و سیل در خراسان شمالی با هم رفع شود


نماینده مردم پنج شهرستان بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: خسارات زلزله و سیل چند روز قبل از آن با هم احصا و رفع شود.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده مردم پنج شهرستان بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: خسارات زلزله و سیل چند روز قبل از آن با هم احصا و رفع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد وحیدی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی، فرماندهی عملیات و پاسخ بحران استان که در بخشداری جلگه سنخواست برای رسیدگی به مشکلات مردم روستاهای خراسان شمالی متاثر از زلزله برگزار شد اظهار کرد: پیش از زلزله 27 اردیبهشت ماه، سیل در این مناطق جاری شد که خساراتی به زیرساخت ها وارد کرد.

وی افزود: هم اکنون 47 روستا درگیر خسارت های زلزله هستند که بخشی از آن خسارات به خاطر جاری شدن سیل پیش از وقوع زمین لرزه 5.

4 ریشتری است.

تسریع در رفع مشکلات زلزله زدگان دو بار در مجلس شد وی با بیان اینکه خسارات سیل و زلزله در استان با هم رفع شود گفت: برای پیگیری مشکلات مردم ناشی از سیل و زلزله در این مناطق، یک بار رییس مجلس و بار دیگر شخصاً موضوع را در صحن علنی مطرح کردیم تا خدمات دهی به مردم ادامه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارات زلزله و سیل در خراسان شمالی با هم رفع شود

خسارات زلزله و سیل در خراسان شمالی با هم رفع شود