مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 11:452021-05-23سياسي

پیگیری از هیئت دولت برای تخصیص تسهیلات بلاعوض


استاندار خراسان شمالی از پیگیری های ویژه از هیئت دولت برای اختصاص تسهیلات بلاعوض به مردم مناطق زلزله زده خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی از پیگیری های ویژه از هیئت دولت برای اختصاص تسهیلات بلاعوض به مردم مناطق زلزله زده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی شجاعی در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی، فرماندهی عملیات و پاسخ بحران استان که در بخشداری جلگه سنخواست برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وقوع این قبیل حوادث طبیعی ما را از این بابت که زندگی مردم را برهم می زند، متأسف می کند.

وی افزود: با همکاری تمام بخش ها به فوریت خواسته های ضروری مردم را برطرف می کنیم و شرایط زندگی را به حالت عادی بر می گردانیم.

وی ادامه داد: در بازدید از مناطق زلزله زده، مصوباتی را در حوزه های مسکن، کشاورزی، دامپروری، بهداشت و تاسیسات زیربنایی داشتیم و برای تأمین خواسته های مردم، از هیئت دولت پیگیر موضوعات خواهیم شد.

شجاعی تاکید کرد: تمامی موارد به صورت مجزا بررسی شد و با تقسیم کار و هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه، اعتبارات لازم برای رفع مشکلات نیز تأمین می شود.

25 میلیون تسهیلات بلاعوض استاندار خراسان شمالی همچنین از اختصاص تسهیلات بلاعوض به ساکنان مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: با پیگیری های ما سال گذشته منازل روستایی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری از هیئت دولت برای تخصیص تسهیلات بلاعوض

پیگیری از هیئت دولت برای تخصیص تسهیلات بلاعوض