مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 11:402021-05-23ورزشي

برای نجات از قعر جدول می جنگیم


عضو هیئت مدیره و سخنگوی باشگاه ذوب آهن با اشاره به وضعیت حساس جدول گفت: از کمیته داوران انتظار داریم داوران باتجربه ای را انتخاب کنند و داوران نقشی در شکست یا پیروزی تیم ها نداشته باشند.

- ایسنا/اصفهان عضو هیئت مدیره و سخنگوی باشگاه ذوب آهن با اشاره به وضعیت حساس جدول گفت: از کمیته داوران انتظار داریم داوران باتجربه ای را انتخاب کنند و داوران نقشی در شکست یا پیروزی تیم ها نداشته باشند.

رسول کربکندی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص بازی ذوب آهن و پرسپولیس، اظهار کرد: متاسفانه برنامه بازی های خیلی به ضرر ما بود و بیشتر بازی های ما خارج از خانه بود، بازی با پدیده مشهد، دو بازی در مقابل استقلال و گل گهر سیرجان همگی خارج از خانه بود و این موضوع برای ما با توجه به فشردگی بازی ها که هر چهار روز بازی می کنیم خیلی خسته کننده شده است.

در لیگی که کمی فرسایشی شده و بیشتر بازیکنان به نظر می رسد از تمرین، مسافرت و مسابقه خسته شده اند برنامه ریزی و زمانبندی بازی ها باید بهتر انجام شود.

وی افزود: بعد از مدت ها در خانه با تیم پرسپولیس مسابقه داریم و این بازی برای ما با توجه به وضعیت خوبی که در جدول نداریم فوق العاده حائز اهمیت است.

تمام تلاش خود را انجام می دهیم که از باقیمانده بازی ها حداکثر امتیازات را کسب کنیم تا کادر فنی، بازیکنان، باشگاه و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای نجات از قعر جدول می جنگیم

برای نجات از قعر جدول می جنگیم