مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 11:202021-05-23پزشكي

راه اندازی سامانه خودمراقبتی سلامت روان در کشور


مدیر کل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت، از راه اندازی سامانه خودمراقبتی در حوزه سلامت روان برای استفاده جمعیت عمومی خبر داد.

- ، احمد حاجبی اظهار داشت: سامانه خود مراقبتی در حوزه سلامت روان برای استفاده جمعیت عمومی راه اندازی شده و همه افراد هم اکنون می توانند بدون ذکر مشخصات هویتی، با مراجعه به این پایگاه از خدمات آنلاین این سامانه در حوزه سلامت روان استفاده کنند.

وی افزود: مردم کشور ما نیز همانند تمامی کشورهای جهان با مسائل و مشکلات همه گیری کووید 19 مواجه بوده و علاوه بر مشکلات و عوارض اجتماعی و اقتصادی که این بیماری تحمیل نموده، با آسیب های روانی زیادی نیز مانند استرس، اضطراب، ترس از مرگ خود و عزیزان، افسردگی، و وسواس نیز مواجه بوده اند.

حاجبی ادامه داد: از این رو حوزه معاونت بهداشت وزارت بهداشت، در این مدت با همکاری سایر بخش های نظام سلامت تلاش زیادی در راستای پاسخ به نیازهای سلامت روان جمعیت عمومی و ارائه خدمت به گروه های در معرض خطر بالاتر کرده است.

وی بیان کرد: سامانه خودمراقبتی در حوزه سلامت روان ذیل پایگاه اینترنتی salamat.

gov.

ir راه اندازی شده است.

همه افراد هم اکنون می توانند بدون ذکر مشخصات هویتی، با مراجعه به این پایگاه و انتخاب گزینه خودارزیابی روانشناختی در سمت چپ و پایین صفحه، به سئوالات 10


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه خودمراقبتی سلامت روان در کشور

راه اندازی سامانه خودمراقبتی سلامت روان در کشور