مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 11:152021-05-23سياسي

انتخابات از مظاهر مقاومت است


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: انتخابات نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی و از مظاهر مقاومت است که مردم ایران همواره در آن حضور پرشوری داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در نشست مشترک فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان ضمن گرامیداشت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: سوم خرداد ماه روز مقاومت، ایستادگی و پیروزی است که این مقاومت نسخه شفابخش امت های اسلامی است  و نیاز است تا برای حفظ فرهنگ  ایثارگر و مجاهدت این مسائل را برای نسل جوان بیان کنیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان افزود: انتخابات نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی و از مظاهر مقاومت است که مردم ایران همواره در آن حضور پرشوری داشته اند.

آیت الله محامی به بررسی انتخابات از چند منظر پرداخت و بیان کرد: از منظر آحاد مردم شرکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف است و حق ما و فرزندانمان است که جامعه سالمی بسازیم تا در جهت رشد و کمال در حرکت باشد و وضعیت بهتر از گذشته شود و در برابر انقلاب و خون شهدا این تکلیف به عهده ماست و باید  امانت ها به اهلش سپرده شود و ما نیز با انتخاب اصلح کاری کنیم تا مسئولیت ها به دست اهلش برسد.

وی ادامه داد: از منظر و اعتراض برخی از کاندیداها مبنی بر تخلف در شمارش آرا اظهار داشت: به دنبال این بودیم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات از مظاهر مقاومت است

انتخابات از مظاهر مقاومت است