مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 10:352021-05-23اقتصادي

چگونه خسارت خود را از صنعت برق بگیریم؟


مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین گفت: مشترکان نگران دریافت خسارات برقی خود که به دلیل قطع و وصل برق پیش آمده نباشند چراکه به راحتی می توانند درخواست خود را در سامانه درج کنند و قطعا پیگیری خواهد شد.

عبدالامیر یاقوتی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه بر اساس بیمه مشترکان اگر خسارتی بر دارایی مشترکان خانگی یا سایر مصارف تحمیل شود که منشا آن برق باشد، در چارچوب قرارداد بیمه خسارت مشترکان و مفاد قرارداد پرداخت خواهد شد، اظهار کرد: در ابتدا لازم است مشترک وارد سایت توانیر و بخش بیمه خسارات مشترکین شود و یا از طریق جستجو در موتورهای جستجوگر به راحتی وارد سایت مورد نظر شود و درخواست خود را ثبت کند.

وی با بیان اینکه زمانی که مشترکان وارد سایت bimetavanir.

org.

ir شدند می بایست شناسه قبض خود را وارد و اگر مستنداتی دارند لازم است اطلاعات آن را وارد کنند، گفت: علاوه بر این اگر هزینه ای پرداخت کردند فاکتور آن را به درخواست خود اضافه کنند که پس از آن وارد مراحل رسیدگی، بررسی کارشناس، تعیین خسارت، گرفتن شماره شبا و نهایتا پرداخت می شوند.

به گفته مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین ممکن است این خسارات در حوزه وسایل خانگی نباشد و آنش سوزی اتفاق افتاده باشد که در این شرایط نیز اگر ارگان هایی ذیصلاح تایید کنند که منشا خسارت برق است مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه خسارت خود را از صنعت برق بگیریم؟

چگونه خسارت خود را از صنعت برق بگیریم؟