مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 09:302021-05-23اجتماعي

افزایش ظرفیت شغلی در مصاحبه استخدامی تامین اجتماعی


مدیرکل منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی گفت: از داوطلبان آزمون استخدامی تامین اجتماعی در سال 99، به تعداد 3 برابر ظرفیت جذب در هر عنوان شغلی برای شرکت در مصاحبه استخدامی دعوت می شود.

- ، عباس اکبریان افزود: سازمان تامین اجتماعی در راستای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود و با هدف ایجاد فرصت برابر و رقابتی عادلانه رفع تبعیض و منع توصیه در استخدام نیروی انسانی شایسته، با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به برگزاری آزمون استخدامی در سال 1399 اقدام کرد.

وی گفت: طبق مفاد دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون و همچنین ضوابط استخدامی سازمان تامین اجتماعی مصوب 99/4/30، ورود به مرحله مصاحبه (3 برابر ظرفیت) مشروط به اخذ 50 درصد نمره مرحله آزمون کتبی تعیین شده است.

براساس نتایج اعلام شده توسط سازمان سنجش، تعدادی از داوطلبان موفق به کسب حدنصاب مذکور (50 درصد امتیاز آزمون کتبی) شدند که از داوطلبان مذکور برای شرکت در مصاحبه دعوت بعمل آمد و پذیرفته شدگان نهایی جهت طی مراحل استخدام و آغاز بکار در واحدهای تابعه سازمان به هسته گزینش معرفی شدند.

اکبریان افزود: با توجه به اینکه جمعی از شرکت کنندگان موفق به کسب حدنصاب اعلام شده در آزمون کتبی برای ورود به مرحله مصاحبه به میزان 50 درصد (شرط الزامی مقرر در جزء الف بند (2-5) ماده (5) ضوابط استخدامی سازمان مصوب 99/4


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت شغلی در مصاحبه استخدامی تامین اجتماعی

افزایش ظرفیت شغلی در مصاحبه استخدامی تامین اجتماعی