مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 09:102021-05-23سياسي

مهلت ثبت نام وام های دانشجویی تا 25 خرداد تمدید شد


سرپرست معاونت امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از تمدید مهلت ثبت نام وام های دانشجویی تا 25 خردادماه در پورتال صندوق رفاه دانشجویان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از صندوق رفاه دانشجویان، صمد حاج جباری در خصوص وام مازاد هزینه تحصیلی دانشجویانِ تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور، اظهار داشت: در راستای اجرای بند ج تبصره 9 قانون بودجه کل کشور در خصوص پرداخت مازاد هزینه تحصیلی دانشجویان تحت پوشش نهادها و سازمان مذکور، این وام از طرف صندوق با عنوان وام شهریه پرداخت می شود.

وی افزود: صندوق رفاه برای اجرای این تکلیف در سال 1400-1399 با مسوولان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی مکاتباتی را انجام داده و شیوه نامه ای برای فرایند اجرا تدوین کرد که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) به مراکز استانی این نهاد حمایتی ابلاغ شد.

به گفته حاج جباری، در این شیوه نامه شرایطی از جمله تضمین بازگشت مبالغ وام دانشجویان جامعه ی هدفِ نهادِ مذکور به صورت جمعی توسط آن نهاد صورت می پذیرد که نیاز به ضامن فردی نیست و بازپرداخت وام مذکور پس از فراغت از تحصیل و پس از اشتغال پیش بینی شده است.

برای سال تحصیلی پیش رو هم این وام در دستور کار صندوق رفاه قرار دارد و قابل پرداخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام وام های دانشجویی تا 25 خرداد تمدید شد

مهلت ثبت نام وام های دانشجویی تا 25 خرداد تمدید شد