مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 09:052021-05-23سياسي

زمان قرعه کشی برنامه های انتخاباتی نامزدها در صداوسیما


عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گفت: قرعه کشی برنامه های انتخاباتی در صدا و سیما در فاصله 48 ساعته پس از اعلام نتایج بررسی صلاحیت ها تا آغاز تبلیغات برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید احسان قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به زمان آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی کاندیداها، اظهار کرد: اگر این بررسی ها تا پایان پنج روز دوم ادامه یابد، زمان اولیه آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزدها، 48 ساعت پس از اعلام رسمی نتایج بررسی صلاحیت ها از جانب شورای نگهبان خواهد بود که اواخر این هفته است.

وی به فراخوان برخی داوطلبان ریاست جمهوری برای مناظره با رقبای شان اشاره و تاکید کرد: کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری قطعا این اقدامات را رصد و بر آن نظارت می کند.

عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری،یادآورشد: در ماده 66 قانون انتخابات ریاست جمهوری صراحتاً قید شده که فعالیت های انتخاباتی نامزدها از زمان اعلام رسمی نتایج بررسی صلاحیت ها آغاز و تا 24 ساعت قبل از روز برگزاری انتخابات ادامه دارد.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: تا پیش از این موعد قانونی، هرگونه فعالیت انتخاباتی، تحت قانون انتخابات؛ ذیل کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری بررسی می شود و این کمیسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان قرعه کشی برنامه های انتخاباتی نامزدها در صداوسیما

زمان قرعه کشی برنامه های انتخاباتی نامزدها در صداوسیما