مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 08:552021-05-23اقتصادي

قطعی برق روز گذشته در کرمانشاه به دلیل افزایش مصرف بود


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: قطعی برق روز گذشته در شهر کرمانشاه به دلیل افزایش مصرف بود.

- با اشاره به قطعی ناگهانی برق در بسیاری از مناطق شهر کرمانشاه در روز گذشته یکم خردادماه 1400، اظهار کرد: این مسئله به دلیل کمبود انرژی در شرکت توانیر نبوده بلکه به دلیل افزایش مصرف برق توسط مشترکین و ایجاد مشکل در برخی از شبکه های توزیع برق این شهر بود، در صورت اعمال قطعی برق جدول خاموشی از قبل به شهروندان ارائه می شود.

وی با اشاره به سایر خاموشی های برق در استان کرمانشاه، افزود: سرقت کابل های برق و افزایش دستگاه های استخراج بیت کوین 2 عامل مهم در خاموشی های اخیر این استان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه برنامه های متعددی برای جلوگیری از سرقت کابل های برق در حال اجرا است، گفت: از این میان می توان به افزایش یک صد و 50 کیلومتری شبکه سیمی کابل های خود نگه دار در سال 1400 نسبت به سال گذشته، نصب آژیرهای خطر در ترانسفورماتورها، قراردادن لوله های پنج اینچی بر روی کابل های برق، نصب تیرآهن ها روی قالب های بتنی و گشت های شبانه اشاره کرد.

مرآتی با اشاره به ممنوعیت استخراج بیت کوین در تمامی نقاط استان کرمانشاه بیان کرد: سال گذشته 340 دستگاه و از ابتدای سال 1400 تاکنون 34 دستگاه استخراج بیت کوین کشف شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی برق روز گذشته در کرمانشاه به دلیل افزایش مصرف بود

قطعی برق روز گذشته در کرمانشاه به دلیل افزایش مصرف بود