مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 08:552021-05-23فرهنگي

مخاطبان سینما با اکران فیلم های جدید افزایش می یابد


مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی: تا فیلم جدیدی در سینماها اکران نشود وضعیت حضور تماشاگران تغییری نخواهد کرد و تعداد آن ها افزایش نخواهد یافت.

- حسن پهلوانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به کاهش تماشاگران سینماهای مشهد، اظهار کرد: با توجه به این که سینماها بازگشایی شده، اما فیلم جدیدی برای ما ارسال نشده و همان فیلم های نوروزی در حال اکران هستند.

وضعیت مخاطب و فروش تغییر محسوس و رشدی نداشته و حتی نسبت به قبل کاهش نیز داشته است.

ما منتظر هستیم که تهیه کنندگان و سرمایه گذارانی که فیلم در اختیار دارند، فیلم ها را در اختیار سینما قرار دهند و تا فیلم جدیدی نیاید فروش تغییر نخواهد کرد و مخاطب افزایش پیدا نخواهد کرد.

وی با اشاره به این که وضعیت سینماها در شرایط قبلی به سر می برد ، افزود: از لحاظ رعایت فاصله گذاری های اجتماعی و پروتکل های بهداشتی نیز نسبت به قبل، وضعیت در سینما تغییری نکرده، اما مخاطب خوراک جدیدی را نمی بیند که به سینما بیاید.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی با بیان این که در شرایط کنونی روزانه بین 150 تا 200 نفر به پردیس سینمایی هویزه می آیند ، تصریح کرد: اگر بخواهد فیلم جدیدی اکران شود، بستگی به نوع فیلم دارد که چقدر استقبال صورت بگیرد و چه میزان مخاطب به سینما بیاید که اگر فیلم های جشنواره ای باشد، قط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخاطبان سینما با اکران فیلم های جدید افزایش می یابد

مخاطبان سینما با اکران فیلم های جدید افزایش می یابد