مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 08:452021-05-23سياسي

ورکشاپ «حماسه همگانی» در اراک برگزار شد


مسئول بسیج هنرمندان استان مرکزی گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام انتخابات در خرداد ماه سال جاری و به منطور ایجاد شور و نشاط انتخاباتی نخستین کارگاه تولید پوستر با عنوان حماسه همگانی با حضور هنرمندان و علاقمندان در شهر اراک برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک ابوالقاسم اسکندری ظهر امروز در آیین اختتامیه کارگاه یک روزه طراحی پوستر حماسه همگانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ایام انتخابات در خرداد ماه سال جاری و به منطور ایجاد شور و نشاط انتخاباتی نخستین کارگاه تولید پوستر با عنوان حماسه همگانی با حضور هنرمندان و علاقمندان در شهر اراک برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این کارگاه با حضور اساتید برجسته بسیج هنرمندان و از طراحان صاحب اثر در عرصه گرافیک و طراحی در محل حمام تاریخی ارگ شهر اراک برگزار شد افزود: اهمیت انتخابات در گام دوم انقلاب اسلامی، مشارکت حداکثری و شاخصه های مهم رییس جمهور در انتخابات از مهمترین موضوعات این کارگاه یک روزه بود.

مسئول بسیج هنرمندان استان مرکزی بیان کرد: بیش از 50 نفر از هنرآموزان، دانشجویان و علاقه مندان به رشته گرافیک در این کارگاه شرکت کردند که در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد و شرکت کنندگان از راهنمایی های اساتید برجسته در این کارگاه بهره مند شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورکشاپ «حماسه همگانی» در اراک برگزار شد

ورکشاپ «حماسه همگانی» در اراک برگزار شد