مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 08:352021-05-23اقتصادي

اجرای 3000 هکتار طرح آبخیزداری در عرصه منابع ملی اسدآباد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اسدآباد از اجرای بیش از 3000 هکتار طرح آبخیزداری در عرصه منابع ملی این شهرستان طی سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اسدآباد از اجرای بیش از 3000 هکتار طرح آبخیزداری در عرصه منابع ملی این شهرستان طی سال گذشته خبر داد.

بهزاد شاهمرادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: حوزه های شیلاندر، آجین، کمک سفلی، چنارسفلی و سیراوند از عرصه هایی بوده که سال گذشته در این نقاط طرح های آبخیزداری انجام گرفت و امسال نیز برای انجام طرح آبخیزداری منابع طبیعی شهرستان حوزه هایی چون قراکند و پشت دربند را برای اجرای طرح پیشنهاد دادیم که منتظر پاسخ این پیشنهاد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون در 30 هزار و 701 هکتار از عرصه مراتع ملی شهرستان عملیات آبخیزداری انجام شده و 16 هزار و 399 هکتار از عرصه منابع ملی نیز مستعد و نیازمند اجرای عملیات آبخیزداری است.

شاهمرادی در ادامه با اشاره به اینکه با توجه به خشکسالی و کاهش نزولات جوی در سال جاری آتش سوزی و حریق مراتع به علت گرمای زودهنگام آغاز خواهد شد، افزود: به علت بارش های کم امسال میزان پوشش گیاهی مراتع به نسبت سال گذشته کمتر شده که این امر موجب خواهد شد حریق و آتش سوزی بر اثر گرما در سطح کم اما با تعداد زیاد باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 3000 هکتار طرح آبخیزداری در عرصه منابع ملی اسدآباد

اجرای 3000 هکتار طرح آبخیزداری در عرصه منابع ملی اسدآباد