مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 08:152021-05-23سياسي

اعزام 500 موکب به عراق در صورت برپایی محدود اربعین 1400


دبیر کمیته اسکان و تغذیه ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه ثبت نام از موکب ها برای حضور در اربعین 1400 آغاز نشده است، گفت: درصورت برپایی محدود اربعین امسال، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، چندی پیش محمد جلال مآب، رییس ستاد بازسازی عتبات به چگونگی برگزاری کنگره عظیم بخوانید) پس از آن بسیاری از موکب داران که از مدت ها برای حضور در حماسه اربعین در انتظار بودند، تصور می کردند که ثبت نام برای حضور در اربعین 1400 آغاز شده است.

این امر در حالی است که با توجه به نامشخص بودن وضعیت اربعین امسال از سوی ایران و عراق، هنوز در این باره تصمیمی گرفته نشده است.

در همین رابطه یوسف افضلی، دبیر کمیته اسکان و تغذیه ستاد مرکزی اربعین در گفت وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس گفت: وضعیت اربعین همچنان نامشخص است و در این سفر معنوی هم ابران و هم عراق باید به تفاهم برسند و در این باره به جمع بندی برسند.

علاوه بر این، ستاد کرونا در نهایت تعیین کننده اعزام ها خواهد بود و در صورت موافقت ستاد کرونا موکب ها می توانند به عراق اعزام شوند.

وی با بیان اینکه سال گذشته با وجود آمادگی موکب های اربعینی، به دلیل نبود تفاهم نامه بین ایران و عراق و پس از آن موافقت نکردن طرف عراقی برای حضور زائر و موکب خارجی، موکب های اربعینی در داخل ایران به عاشقان حسین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 500 موکب به عراق در صورت برپایی محدود اربعین 1400

اعزام 500 موکب به عراق در صورت برپایی محدود اربعین 1400