مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 08:052021-05-23سياسي

عقلانیت انسان را به کرامت و فیض الهی می رساند


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت:انسان با وجود نعمت عقلانیت می تواند به کرامت و فیض الهی برسد اما چیزی که انسان را به کرامت می رساند انتخاب درست است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام شکرالله بهرامی در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مصلح استان قزوین پیش از ظهر یکشنبه در سالن اجتماعات لشگر 16 زرهی نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: مهمترین امتیاز و برتری ما در میان ما قدرت عقلانیت است به گونه ای که این مسئله مهم در قرآن کریم نیز آمده است.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور اذعان کرد: انسان با وجود نعمت عقلانیت می تواند به کرامت و فیض الهی برسد اما چیزی که انسان را به کرامت می رساند انتخاب درست است .

وی گفت: خداوند در کنار قدرت عقلانیت به انسان قدرت انتخاب داده به گونه ای که انسان با قدرت انتخاب تعیین می کند در مسیر مقررات الهی گام بردارد یا اینکه خلاف جهت آن حرکت کند.

این مسئول ابراز کرد: در کنار مسئله انتخاب بار مسئولیت است که بر دوش انسان نهاده می شود و انسان در برابر تمام انتخابات خویش اعم از انتخابات کوچک و بزرگ مسئول است و به یقین در روز قیامت در قبال انتخابات و اقدامات خود باید پاسخگو باشد.

بهرامی ادامه داد: انسان مؤمن کسی است که هرچیزی را نمی گوید و پیش از سخن گفتن تأمل می کند پس می توان گفت خود انسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقلانیت انسان را به کرامت و فیض الهی می رساند

عقلانیت انسان را به کرامت و فیض الهی می رساند