مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 07:552021-05-23فرهنگي

پردیس سینمایی شیروان تا 6 ماه آینده به اتمام برسد


استاندار خراسان شمالی از روند ساخت پردیس سینمایی امید شهرستان شیروان گلایه کرد و گفت: در اجرای ساخت موزه و پردیس سینمایی امید از سوی شهرداری شیروان کوتاهی صورت گرفته است و این پروژه باید تا 6 ماه آینده به اتمام برسد.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی از روند ساخت پردیس سینمایی امید شهرستان شیروان گلایه کرد و گفت: در اجرای ساخت موزه و پردیس سینمایی امید از سوی شهرداری شیروان کوتاهی صورت گرفته است و این پروژه باید تا 6 ماه آینده به اتمام برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی شجاعی، در بازدید از پروژه پردیس سینمایی شیروان از فرماندار و شهردار شیروان خواست تا با سرعت بیشتری نسبت به تکمیل و تجهیز پروژه اقدام کنند.

وی با اشاره به تفاهم نامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فرمانداری شهرستان شیروان و شهرداری برای تامین منابع مالی، افزود: برای تسریع کار پروژه باید سهم اعتبار 10 میلیارد ریالی فرمانداری را به 20 میلیارد ریال افزایش داد و مابقی اعتبارات باید از سوی شهرداری فراهم شود.

حسین فرخنده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی نیز در این بازدید با ارایه گزارشی از روند کار این پروژه گفت: عملیات ساخت پروژه پردیس سینمایی از مهرماه سال 1399 آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس سینمایی شیروان تا 6 ماه آینده به اتمام برسد

پردیس سینمایی شیروان تا 6 ماه آینده به اتمام برسد