مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 07:552021-05-23سياسي

هر رای شلیک یک موشک به قلب دشمن است/ پایبند به عهد آزادسازی قدس هستیم


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به تلاش دشمنان در جهت کاهش مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری با قدرت رسانه ای، گفت: این در حالی است که هر رای می تواند به مانند موشک به قلب دشمنان عمل نماید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سردار مرتضی کشکولی پیش از ظهر امروز در آیین گرامی داشت عملیات حاج عمران که در گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: پس از سقوط دولت لیبرال بنی صدر دولت حزب الهی شهید رجایی و سپس دولت مقام معظم رهبری روی کار آمد.

وی خاطرنشان کرد: در زمان دولت بنی صدر، چندیت عملیات بازپس گیری ناموفق داشتیم، چرا که با الگوهای کلاسیک غربی جنگ می کردیم، با روی کار آمدن دولت حزب الهی و انقلابی در مهرماه سال 60 با مدل ابداعی و ابتکاری انقلاب اسلامی یعنی نگاه به ظرفیت های داخلی و کشف نقاط ضعف دشمن و ابداع عملیات شبانه عملیات بازپس گیری شروع شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه اشغال شهر در جنگ ها کاری بسیار سخت است، افزود: بخشی از شهر خرمشهر در عین ناباوری و کمبود نیروی دفاعی اشغال شد، از مهر 60 که دوئل جمهوری اسلامی برای بازپس گیری شهر اشغالی شروع شد، استکبار جهانی هفت ماه تلاش کرد که مانع تحقق این مهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر رای شلیک یک موشک به قلب دشمن است/ پایبند به عهد آزادسازی قدس هستیم

هر رای شلیک یک موشک به قلب دشمن است/ پایبند به عهد آزادسازی قدس هستیم