مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 07:352021-05-23سياسي

تبلیغات زودهنگام کاندیداهای شوراهای شهر غیرقانونی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: تبلیغات زودهنگام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر حتی در فضای مجازی غیرقانونی است و با متخلفان برخورد می شود.

- احمد ترحمی در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد با اشاره به تبلیغات زودهنگام برخی از کاندیداهای انتخابات شورای شهر اظهار کرد: تاکنون گزارش مستندی از تبلیغات زودهنگام داوطلبان ثبت نامی شوراهای اسلامی شهر در این استان ارائه نشده اما در صورت ارائه گزارش، برابر با قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه دیده شده برخی از کاندیداها دست به تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی زده اند افزود: قانون انتخابات هرگونه تبلیغ پیش از موعد تعیین شده را توسط کاندیداها خلاف قانون دانسته و برای آن مجازات در نظر گرفته است.

ترحمی تصریح کرد: طبق ماده 61 آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، فعالیت تبلیغات انتخاباتی نامزدها 8 روز قبل از روز اخذ رأی آغاز و تا 24 ساعت قبل از اخذ رأی ادامه می یابد.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، فعالیت های تبلیغاتی انتخابات شوراها توسط داوطلبان عضویت در شوراها و هوادارن آنها تحت هر عنوانی قبل و بعد از مدت تعیین شده ممنوع است و به عنوان تخلف انتخاباتی شناخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات زودهنگام کاندیداهای شوراهای شهر غیرقانونی است

تبلیغات زودهنگام کاندیداهای شوراهای شهر غیرقانونی است