مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 07:102021-05-23فناوري

تجهیز سایت های بزرگ BTS به ژنراتور برای مقابله با قطعی اینترنت


سرپرست مخابرات منطقه زنجان با بیان اینکه برای مقابله با قطعی اینترنت در ایام قطعی برق در سایت های بزرگ BTS ژنراتور تعبیه شده است، گفت: البته باتری های پشتیبان برای مواقع ضروری در سایر مراکز وجود دارد.

- ایسنا/زنجان سرپرست مخابرات منطقه زنجان با بیان اینکه برای مقابله با قطعی اینترنت در ایام قطعی برق در سایت های بزرگ BTS ژنراتور تعبیه شده است، گفت: البته باتری های پشتیبان برای مواقع ضروری در سایر مراکز وجود دارد.

مروت علی میری سیاهی پیش از ظهر امروز (2 خردادماه) در نشست خبری در جمع خبرنگاران که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه قطعی برق در روزهای گذشته، باعث بروز مشکلاتی برای کاربران اینترنت شده است؛ هر چند نوسانات در استان زنجان نسبت به سایر مناطق کمتر بوده است.

البته اقدامات برای چنین شرایطی انجام شده ولی در برخی مواقع قطعی مکرر برق مانع شارژ مجدد باتری های پشتیبان شده و همین موضوع باعث بروز قطعی اینترنت می شود.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی برای پوشش اینترنت در استان و دسترسی بیشتر به خدمات به روز در این حوزه انجام شده است، افزود: بالای 87 درصد از روستاهای با جمعیت بیش از 20 خانوار استان، از اینترنت پرسرعت بهره مند شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز سایت های بزرگ BTS به ژنراتور برای مقابله با قطعی اینترنت

تجهیز سایت های بزرگ BTS به ژنراتور برای مقابله با قطعی اینترنت