مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 07:002021-05-23اقتصادي

اختصاص 310 میلیارد ریال برای احداث پارکینگ در همدان


شهردار همدان از احداث پارکینگ در محوطه پشت تالار «مرمر» در همدان خبر داد و گفت: در سال جاری با بودجه ای 310 میلیارد ریالی که برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز شهردار همدان و مدیر منطقه یک از روند اجرایی برخی از پروژه ها از قبیل مخزن 2 هزار متر مکعبی در بلوار ارم، ادامه احداث فاز جدید بوستان ارم، پیاده روسازی ها و.

در شهرداری منطقه یک بازدید کردند.

شهردار همدان با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های مهمی که در سالیان اخیر با وجود کم آبی ها در شهرداری ها مخصوصا در شهر همدان وجود دارد بهینه سازی و ذخیره سازی آب برای آبیاری فضای سبز در سطح مناطق است عنوان کرد: از سال گذشته عملیات اجرایی یکی از بزرگترین مخازن آب استان با ظرفیت 2 هزار متر مکعب آغاز شد که با همت شهرداری منطقه یک تنها در طی یک سال شاهد اتمام عملیات اجرایی آن هستیم.

عباس صوفی در ادامه دسترسی تمام شهروندان به فضای سبز مناسب را یکی از اهداف مهم در شهرداری همدان دانست که خوشبختانه این مهم دانست که عملیات اجرایی این پروژه طی روزهای آینده آغاز خواهد شد و شاهد اتصال این دو معبر مهم و تسهیل عبور و مرور شهروندان خواهیم بود.

وی پوشش سقف تالار همایش های بین المللی و قرآنی را نیز از پروژه هایی دانست که سالها عملیات اجرایی آن به تاخیر اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 310 میلیارد ریال برای احداث پارکینگ در همدان

اختصاص 310 میلیارد ریال برای احداث پارکینگ در همدان