مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 06:402021-05-23اقتصادي

سیستان و بلوچستان منعی در واردات کالا به کشور ندارد


مدیر بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان گفت: تجار می توانند واردات کالا را انجام دهند و از تخفیف های ویژه کوله بران و مرزنشینان بهره مند شوند، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان گفت: تجار می توانند واردات کالا را انجام دهند و از تخفیف های ویژه کوله بران و مرزنشینان بهره مند شوند، سیستان و بلوچستان هیچ منعی در ورود کالا به کشور ندارد و واردات همه کالاها از بازارچه های مرزی آزاد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مبین علی میر بیان کرد: در 2 ماه نخست امسال حدود 192 هزار تن کالا از بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 370 درصد رشد را نشان می دهد.

وی افزود: در این مدت 1024 راس دام شامل گاو و گوساله و شتر از بازارچه های مرزی وارد استان شده است.

مدیر بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با توجه به مصوبه های هیئت دولت ورود برنج، انبه، چای، کنجد، و اقلام میوه های گرمسیری آزاد است که تجار می توانند با ثبت آماری این کالاها را به استان و کشور وارد کنند و از تخفیف های ویژه بهره مند شوند.

وی اظهار کرد: همچنین در حال حاضر سیمان، آهن، مواد غذایی، لوازم یدکی، خرما و دیگر محصولات کشاورزی مانند گوجه و سیب زمینی از بازارچه های مرزی صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان منعی در واردات کالا به کشور ندارد

سیستان و بلوچستان منعی در واردات کالا به کشور ندارد