مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 06:352021-05-23اقتصادي

کارخانه خمیرمایه ناغان، در صورت بی توجهی به مسائل زیست محیطی پلمب می شود


مدیرعامل کارخانه خمیرمایه ناغان تا پایان خردادماه فرصت دارد استانداردهای محیط زیستی را رعایت و میزان آلودگی این کارخانه را تا حد مجاز و استاندارد پایین بیاورد، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مدیرعامل کارخانه خمیرمایه ناغان تا پایان خردادماه فرصت دارد استانداردهای محیط زیستی را رعایت و میزان آلودگی این کارخانه را تا حد مجاز و استاندارد پایین بیاورد، در غیراینصورت از فعالیت این کارخانه جلوگیری و این واحد پلمب خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اقبال عباسی دوم خردادماه در شورای گفت وگوی بخش خصوصی و دولت در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اهلیت سرمایه گذار باید توسط دستگاه های متولی از جمله سازمان صمت، جهادکشاورزی، شرکت شهرک های صنعتی و .

سنجیده شود، اظهار کرد: اگر پس از تایید اهلیت و آغاز کار سرمایه گذار تخلف و سوءاستفاده ای رخ دهد، آن زمان باید دستگاه قضایی به مسئله ورود و به پرونده رسیدگی کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: پس از واگذاری اراضی به سرمایه گذار باید فرآیند سرمایه گذاری توسط دستگاه های اجرایی مورد پیگیری واقع شود، نباید اجازه بدهیم که اراضی واگذار شده برای مباحث تولید و اشتغال توسط سرمایه گذار بلوکه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه خمیرمایه ناغان، در صورت بی توجهی به مسائل زیست محیطی پلمب می شود

کارخانه خمیرمایه ناغان، در صورت بی توجهی به مسائل زیست محیطی پلمب می شود