مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 06:302021-05-23سياسي

حافظ و هنر به عنوان موضوع علمی یادروز حافظ انتخاب شد


مدیر مرکز حافظ شناسی از انتخاب موضوع حافظ و هنر به عنوان محور علمی بیست و پنجمین مراسم بین المللی یادروز حافظ برای امسال خبر داد و یادآور شد که امسال جشنواره داستان نویسی با موضوع حافظ نیز انجام می شود.

- "حافظ و هنر" به عنوان موضوع علمی یادروز حافظ انتخاب شد ایسنا/فارس مدیر مرکز حافظ شناسی از انتخاب موضوع "حافظ و هنر" به عنوان محور علمی بیست و پنجمین مراسم بین المللی یادروز حافظ برای امسال خبر داد و یادآور شد که امسال جشنواره داستان نویسی با موضوع حافظ نیز انجام می شود.

دکتر کاووس حسن لی یکشنبه دوم خرداد در جمع خبرنگاران، گفت: از زمانیکه روز بزرگداشت حافظ در تقویم ملی ایران ثبت شد، هر سال 20 مهر برنامه هایی در شیراز و دیگر شهرهای ایران و جهان برپا می شود و یکی از برنامه های اصلی، رویدادهای علمی است که با ارائه دستاوردهای تحقیقی حافظ پژوهان، به انجام می رسد.

حسن لی گفت: کرسی پژوهشی حافظ همانند سال های گذشته از همه هنرمندان، اندیشه وران و حافظ پژوهان دعوت می کند تا چنانچه مطالبی پیرامون موضوع اعلام شده، دارند، آثار خود را حداکثر تا پایان مردادماه امسال در قالب مقاله آماده کرده و به نشانی الکترونیکی مرکز حافظ شناسی hafezstudies@gmail.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حافظ و هنر به عنوان موضوع علمی یادروز حافظ انتخاب شد

حافظ و هنر به عنوان موضوع علمی یادروز حافظ انتخاب شد