مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 06:252021-05-23سياسي

آزادسازی خرمشهر سمبل اراده سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی ایران است


فرمانده سابق ارشد آجا در فارس گفت: آزاد سازی خرمشهر توانست سمبل تحمیل اراده سیاسی جمهوری اسلامی ایران بر متجاوز و اثبات برتری نظامی اش باشد .

- ، امیر سرتیپ حسین محمدی ظهر یکشنبه به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر در جمع خبرنگاران گفت: فتح خرمشهر یکی از حماسه های مهم دوران دفاع مقدس بود که رزمندگان اسلام در ارتش، سپاه و بسیج توانستند با یک برنامه ریزی دقیق، منسجم و هدفمند، ظفرمندانه پس از 19 ماه خرمشهر را از چنگ نیروهای متجاوز آزاد کنند و دشمن را تا مرزهای بین المللی عقب برانند.

وی عملیات بیت المقدس را یکی از درخشان ترین عملیات ها در کارنامه نیروهای مسلح در طول دوران جنگ تحمیلی دانست و افزود: دستاوردهای نظامی و سیاسی این عملیات بسیار عظیم بود و به حق می توان گفت که با پایان گرفتن عملیات بیت المقدس، جنگ ایران و عراق وارد مرحله جدیدی شد، مرحله ای که عراق در وضعیت انفعالی و نیروهای مسلح ما در موضع قدرت نظامی قرار گرفته به نحوی که استراتژی جنگ را تغییر داد.

این فرمانده دفاع مقدس در ادامه افزود: عملیات بیت المقدس پیامدها و تحولات بسیار مهمی به دنبال داشت که ظهور قدرت دفاعی ایران، ثبات داخلی، بازدارندگی خارجی، ظهور ایران به عنوان یک قدرت منطقه ای، اثبات یک سبک موفق از جلوه ایمان در کشاکش سهمگین ترین میدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی خرمشهر سمبل اراده سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی ایران است

آزادسازی خرمشهر سمبل اراده سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی ایران است