مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 06:152021-05-23سياسي

کرونا و ضرورت نوآوری در اعزام های راهیان نور


دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: باید مردم را در معرض شنیدن و لمس حوادث و معارف شهدا و دفاع مقدس قرار دهیم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار نادر ادیبی در نشست کمیته تخصصی زائرین و کاروان های ستاد مرکزی راهیان نور کشور با موضوع بهره برداری از سامانه اعزام خودروهای شخصی سخن می گفت، با اشاره به اینکه توقف اعزام های کاروانی و گروهی راهیان نور به دلیل شیوع ویروس کرونا در یک سال گذشته را باید با روش ها و طراحی و نوآوری ها جبران کرد توضیح داد: باید به شکل پیاپی تشعشعات نورانی معارف الهی دفاع مقدس به شهرهای ما وارد شود و قلب ها را زنده نگه دارد تا روند توسعه کشور بر مبنای آرمان های درست انقلاب اسلامی در قلب های مردم جای بیشتری پیدا کند .

وی با اشاره به اینکه باید مردم را در معرض شنیدن و لمس حوادث و معارف شهدا و دفاع مقدس قرار دهیم، گفت: بیان معارف دفاع مقدس آنقدر شفاف ، زلال ، عبرت آموز و شنیدنی است که برای همگان تاثیرگذار و درس آموز خواهد بود .

نوآوری در گونه ها و روش های اعزام و افزایش سطح کمی و کیفی راهیان نور، سبب حضور مناسب تر آحاد مردم در یادمان های شهدا و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خواهد شد .

سردار ادیبی با توجه به علاقه مندی مردم برای سفرهای خانوادگی با خودروهای شخصی بر ساماندهی و هماهنگی های لازم به منظور ارائه خدمات مناسب به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و ضرورت نوآوری در اعزام های راهیان نور

کرونا و ضرورت نوآوری در اعزام های راهیان نور