مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 06:152021-05-23اقتصادي

کشف 4700 ماینر طی یکسال/تحقق صرفه جویی 51 میلیاردی توسط توزیع برق شیراز


معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: طی سال گذشته و با همراهی دستگاه های قضایی و انتظامی، بالغ بر 4700 دستگاه ماینر (استخراج رمزارز) در حوزه تحت مدیریت این شرکت کشف و ضبط شده است.

- ایسنا/فارس معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: طی سال گذشته و با همراهی دستگاه های قضایی و انتظامی، بالغ بر 4700 دستگاه ماینر (استخراج رمزارز) در حوزه تحت مدیریت این شرکت کشف و ضبط شده است.

حسین صالحی یکشنبه دوم خرداد در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به افزایش تمایل برای فعالیت در بازارمالی ارزهای دیجیتال در کشور، شاهد افزایش تقاضا برای نصب دستگاه های ماینر هستیم که عمدتا به دلیل ناآگاهی، به شکل غیرقانونی نصب و استفاده شده است.

وی با اشاره به همکاری تنگاتنگ شرکت توزیع نیروی برق شیراز با دستگاه های قضایی و انتظامی در شناسایی و برخورد قانونی با متخلفان در این زمینه، گفت: سوءاستفاده برخی مشترکان از انرژی برق و اقدام به استخراج رمزارز، طی یکسال گذشته منجر به خسارت قابل توجهی به شرکت توزیع برق شیراز شده است.

صالحی با بیان اینکه وارد شدن این حجم از خسارت به دلیل مصرف غیرمجاز 6800 مگاوات ساعت انرژی برق بوده است، یادآور شد: طرح شناسایی و برخورد با سوءاستفاده کنندگان از برق و نصب کنندگان دستگاههای استخراج رمزارز غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 4700 ماینر طی یکسال/تحقق صرفه جویی 51 میلیاردی توسط توزیع برق شیراز

کشف 4700 ماینر طی یکسال/تحقق صرفه جویی 51 میلیاردی توسط توزیع برق شیراز