مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 06:052021-05-23پزشكي

کادر درمانی و بهداشتی استان بوشهر واکسن دریافت کردند /اجرای طرح واکسیناسیون خودرویی


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: - ایسنا/بوشهر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: عبدالمحمد خواجه ییان در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا استان بوشهر اظهار کرد: واکسن برای همه افراد بالای 80 سال استان موجود است.

رییس مرکز بهداشت استان بوشهر افزود: در ادامه طرح واکسیناسیون 7 هزار و 403 نفر معادل 67٫3 درصد از افراد بالای 80 سال در استان واکسن کرونا دریافت کردند.

وی اظهار کرد: تاکنون در استان بوشهر 27 هزار و 113 نفر واکسن کرونا دریافت کرده اند که از این تعداد 5 هزار و 659 نفر هر دو مرحله تزریق کردند و این مهم در اقشار مختلف بر اساس سند ملی واکسیناسیون ادامه دارد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، با بیان اینکه به 3 هزار و شش نفر معادل 43٫7 درصد افراد 75 تا 80 سال استان واکسن تزریق شده است، خاطرنشان کرد: هزار و 879 نفر از بیماران مزمن، سرطانی، ام اس، دیالیز نیز واکسن کرونا دریافت کردند.

این مسئول از اجرای طرح واکسیناسیون کرونا به صورت خودرویی خبر داد و بیان کرد: 16 مرکز تجمیعی و یک مرکز خودرویی برای دریافت واکسن در استان راه اندازی شده به طوری که مرکز خودرویی بوشهر یکی از 8 مرکز خودرویی دریافت واکسن کرونا در کشور است.

خواجه ییان با بیان اینکه محموله های جدید واکسن کرونا به استان بوشهر ارسال شده، عنوان کرد: برای ایمن سازی جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کادر درمانی و بهداشتی استان بوشهر واکسن دریافت کردند /اجرای طرح واکسیناسیون خودرویی

کادر درمانی و بهداشتی استان بوشهر واکسن دریافت کردند /اجرای طرح واکسیناسیون خودرویی