مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 06:002021-05-23اقتصادي

راه اندازی واحد فرآوری آلو و لواشک در اسدآباد


مدیر اداره فنی وحرفه ای شهرستان اسدآباد از راه اندازی واحد فرآوری آلو و لواشک توسط یک کارآفرین اسدآبادی در مرکز فنی وحرفه ای این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر اداره فنی وحرفه ای شهرستان اسدآباد از راه اندازی واحد فرآوری آلو و لواشک توسط یک کارآفرین اسدآبادی در مرکز فنی وحرفه ای این شهرستان خبر داد.

محمودرضا خزایی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، افزود: این واحد فرآوری به منظور تولید، مهارت آموزی و اشتغال از اوایل سال جاری فعالیت خود را در فنی وحرفه ای واقع در شهرک قندی شهرستان با تعهد 10 هزار نفر ساعت آموزشی آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه زیرساخت و فضای لازم توسط فنی و حرفه ای به کارآفرین این طرح اختصاص داده شده است، ادامه داد: در حال حاضر این واحد فرآوری برای پنج نفر اشتغال ایجاد کرده و همراه با اشتغال در زمینه آموزش و مهارت آموزی نیز فعالیت دارد.

خزایی با اشاره به اینکه با واگذاری 100 متر فضا با تمامی زیرساخت ها به این کارآفرین اسدآبادی توسط فنی و حرفه ای، تجهیز فضا نیز توسط کارآفرین انجام گرفته است، خاطرنشان کرد: هم اکنون فرآوری این واحد در زمینه خشک کردن میوه ها و نیز تولید لواشک به صورت سنتی آغاز شده و براساس قول مساعد کارآفرین تولید صنعتی لواشک واحد فوق با خریداری دستگاه های مورد نیاز تولید لواشک نیز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی واحد فرآوری آلو و لواشک در اسدآباد

راه اندازی واحد فرآوری آلو و لواشک در اسدآباد