مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 06:002021-05-23اقتصادي

واکنش پتروشیمی به اظهارات معاون عمرانی استاندار زنجان


مدیرعامل پتروشیمی زنجان به اظهارات معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان در جلسه هفته گذشته کارگروه امور زیربنایی استان واکنش نشان داد.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل پتروشیمی زنجان به اظهارات معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان در جلسه هفته گذشته کارگروه امور زیربنایی استان واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی این شرکت، مدیرعامل پتروشیمی زنجان طی نامه ای خطاب به استاندار زنجان اعلام کرد: شرکت صنایع پتروشیمی متواضعانه از همه مدیران و کارشناسان در همه سطوح می خواهد از اکتفا به شعار دادن در حمایت از سرمایه گذاری یا انتشار اطلاعات نادقیق پرهیز فرمایند و یا خدای نکرده از این روش برای فرافکنی در واکنش به عدم رسیدن به اهداف خود در جلب و جذب سرمایه گذاری در شهرستان ایجرود و سایر شهرستان ها بهره نبرند .

مهرداد سلطانی (معاون عمرانی استاندار زنجان) در جلسه روز 22 اردیبهشت ماه امسال کارگروه امور زیربنایی اظهار کرده بود: ظرف مدت یک ماه (این را مصوبه داشته باشیم) با مجموعه پتروشیمی به نتیجه برسیم؛ اگر استدلال های دقیقی مبنی بر این که این زمین ها نیاز است به شما ارائه گردد و قانع کننده بود که هیچ، اما اگر قانع کننده نبود، این را بیاوریم در جلسه بعدی (جلسه بعد از یک ماه) یک مصوبه داشته باشیم که به هر حال آن بخش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش پتروشیمی به اظهارات معاون عمرانی استاندار زنجان

واکنش پتروشیمی به اظهارات معاون عمرانی استاندار زنجان