مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 05:052021-05-23اقتصادي

فعالیت صنفی تا ساعت 23 افزایش یافت


رییس اتاق اصناف مرکز هرمزگان از تشدید بازرسی ها و برخورد با متخلفان در این بخش خبرداد و گفت: فعالیت صنفی بازار با هدف کاهش ترافیک در بازار، و جلوگیری از هجوم شهروندان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی باصره در جمع روسای اتحادیه های صنفی بندرعباس طی نشستی با عنوان چگونگی فعالیت اصناف در وضعیت قرمز کرونایی با اشاره به پیک بیماری کرونا و افزایش آمار مبتلایان در این شهرستان اظهار داشت: کسبه و بازاریان رعایت پروتکلهای بهداشتی را در اولویت برنامه های خود قرار دهند تا از تعطیلی مجدد واحدهای صنفی جلوگیری به عمل آید.

وی در ادامه به تشدید بازرسی های مشترک مرکز بهداشت، فرمانداری و سازمان صمت اشاره کرد و افزود: بازاریان همواره همراهی خود را در مراحل مختلف با نظام و مردم به اثبات رسانده اند و لایق حمایت بیش از این هستند.

صنوف سطح 2، 3 و4شهرهای قرار گرفته در وضعیت قرمز بایستی محدود و غیرفعال باشند، اما مقام عالی سازمان صمت استان با دفاع از بازاریان خسارت دیده و البته تشریح اقدامات بازدارنده و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در مجتمع های تجاری و واحدهای صنفی، تداوم فعالیت صنوف را تضمین نمودند.

وی در ادامه ضمن تأکید بر تشدید بازرسی ها و برخورد قانونی با متخلفان در این برهه تصریح کرد: اعمال محدودیت های متعدد در ماه های گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت صنفی تا ساعت 23 افزایش یافت

فعالیت صنفی تا ساعت 23 افزایش یافت