مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 05:052021-05-23سياسي

بررسی موانع «اقتصاد دانش بنیان»


میزگردی با عنوان «اقتصاد دانش بنیان» با حضور برخی از مسئولین و کارشناسان در خبرگزاری ایسنا قزوین برگزار شد تا این موضوع بیشتر مورد بررسی قرار بگیرد.

- ایسنا/قزوین میزگردی با عنوان اقتصاد دانش بنیان با حضور برخی از مسئولین و کارشناسان در خبرگزاری ایسنا قزوین برگزار شد تا این موضوع بیشتر مورد بررسی قرار بگیرد.

میزگرد ایسنا در خصوص اقتصاد دانش بنیان با حضور علیرضا کشاورز قاسمی از فعالان بخش خصوصی، مصطفی مافی، رییس پارک علم و فناوری قزوین و علی رحمانی، معاون هماهنگی برنامه ریزی و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین برگزار شد.

در این میزگرد که امین خاکباز، معاون پژوهشی جهاددانشگاهی قزوین به عناون مجری کارشناس در آن حضور داشت در ابتدا مولفه های اقتصاد دانش بنیان و حرکت به این سمت مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدا رحمانی در این خصوص اظهار می کند: اقتصاد مهندسی موضوعی است که در اقتصاد به دنبال آن هستیم و در واقع آن تصمیمی است که سرمایه گذار همه عوامل را در نظر می گیرد و سراغ فعالیتی می رود که بیشترین بازدهی را داشته باشد.

به لحاظ اقتصادی در اقتصاد خُرد تصمیم به سرمایه گذاری مهم است و منجر به استفاده بهینه از منابع می شود چون همه به دنبال بهترین فرصت ها هستند و منابع بالاترین سود را برای اقتصاد ایجاد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی موانع «اقتصاد دانش بنیان»

بررسی موانع «اقتصاد دانش بنیان»