مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 05:052021-05-23سياسي

ستاد کرونا: تردد جاده ای در نیمه خرداد ممنوع است


سخنگوی ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد: احتمالا با تصویب این ستاد همزمان با تعطیلات نیمه خرداد به مناسبت ارتحال حضرت امام (ره)، ترددهای جادهای ممنوع می شود.

برای انتخابات نیز زمینه استعلام وزارت کشور برای شناسایی افراد مبتلا به کرونا فراهم می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، علیرضا رییسی با تشرح اقدامات انجام شده برای جلوگیری از افزایش شیوع کرونا در آستانه انتخابات گفت: پروتکل بهداشتی انتخابات تدوین شده و اقدامات متعددی در این زمینه انجام خواهد شد، هدف این است که همزمان با برگزاری با شکوه انتخابات، کاری کنیم که مردم با خیال راحت در انتخابات شرکت کنند زیرا اگر مردم بترسند و نگران این باشند که شرکت در انتخابات برای آنان خطر ابتلا به بیماری دارد ممکن است مشارکت کم شود.

وی گفت: یکی از اقداماتی که احتمالا روز دوشنبه در جلسات ستاد مقابله با کرونا مطرح و تصویب می شود این است که در تعطیلات نیمه خرداد به مناسبت ارتحال حضرت امام (ره)، ترددهای جاده ای ممنوع شود و خیلی سفت و سخت این سختگیری اعمال شود تا بیماری در کشور اوج نگیرد و با نزدیک شدن به انتخابات با شیوع بالایی همراه نباشیم.

معاون بهداشت وزیر بهداشت گفت: اقدام دیگر این است که وزارت کشور و فرمانداری ها بتوانند در سراسر کشور با استعلام از وزارت بهداشت افراد مبتلا به بیماری کووید19 را شن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد کرونا: تردد جاده ای در نیمه خرداد ممنوع است

ستاد کرونا: تردد جاده ای در نیمه خرداد ممنوع است